Pengumuman!

Assalamualaikum semua. Saya hanya akan update Dia, Mr Right! sekali dalam seminggu je ataupun bergantung pada keadaan sebab kalau post setiap hari, nanti bila dah nak stop.. kesian korang nak tunggu lama kan? So kiranya tak bolehlah nak update setiap hari. Thank you for your support ♥

Contest! Jom join! :)


Pertandingan untuk Bertemu Cintaku.

Tuliskan scene-scene yang korang rasa sesuai untuk ditambahkan ke dalam Bertemu Cintaku selepas korang dah baca segala apa yang saya dah post sebelum ni? Siapa yang menang akan dimaklumkan selepas saya tahu sama ada Bertemu Cintaku dah lepas untuk diterbitkan atau belum. Kalau boleh, nak banyak scene2 :D
Hadiah dia belum ditentukan lagi tapi insya-Allah ada hadiahnya. Hehehehehe! J

Pertandingan kedua untuk Dia, Mr Right!

1.       Siapa penulis sebenar Dia, Mr Right sebelum saya?
2.       Apa nama sebenar Hana sebelum ditukar?
3.       Apa pekerjaan Hana?
4.       Macam mana Hana boleh kenal Adam?
5.       Baju warna apa yang Hana dengan Adam pakai masa jadi pengapit Azrul dengan Farah?
6.       Kan Adam selalu cakap benda-benda yang sweet, ayat mana yang korang paling suka? Saya suka masa dia cakap dia nak jadi imam Hana J Hehehehe! Dan saya nak tahu sebab kenapa korang suka ayat tu.
7.       Kenapa suka baca Dia, Mr Right!?

Jawapan korang boleh dihantar dekat email saya : liya.zafrina12@yahoo.com
Harap-harap ramailah yang join! Hadiah insya-Allah ada. Hehehehe!


tarikh tutup untuk Bertemu Cintaku : 29/5/2012
tarikh tutup untuk Dia, Mr Right! : 10/6/2012


Kalau nak maklumat yang lebih lanjut, boleh join group saya :) 

No comments: