Pengumuman!

Assalamualaikum semua. Saya hanya akan update Dia, Mr Right! sekali dalam seminggu je ataupun bergantung pada keadaan sebab kalau post setiap hari, nanti bila dah nak stop.. kesian korang nak tunggu lama kan? So kiranya tak bolehlah nak update setiap hari. Thank you for your support ♥

Update mengenai Bertemu Cintaku!


Assalamualaikum semua. Maafkan saya sebab dah lama tak update apa-apa kat sini. Saya agak busy sekarang ni dengan assignment dan jugak final exam. Apa-apa pun, saya ada berita baik nak dikongsi dengan kawan-kawan sekalian. Ingat tak lagi dekat Bertemu Cintaku? Kisah Liyana Damia dan Zafran Adha? Kepada sesiapa yang tertunggu-tunggu kehadiran BC dalam versi cetak, insya-Allah tak lama lagi... versi buku akan diterbitkan. Insya-Allah dalam bulan Januari 2013. Lagi 2 bulan lagi, insya-Allah. Doakan yang terbaik untuk Bertemu Cintaku ye tapi rasanya tajuk tu akan berubah. Kalau ada apa-apa berita terbaru pasal Bertemu Cintaku, insya-Allah saya akan maklumkan dekat sini dan jugak dekat page. Terima kasih. Sayang semua! :)

Oh-oh, saya ada update cerpen baru. Bagi sesiapa yang belum baca Cukup Sempurna Bagiku, silalah singgah dekat blog saya yang lagi satu. Link dia ada kat sidebar :) Terima kasih...


Much love,
Moon.

No comments: