Pengumuman!

Assalamualaikum semua. Saya hanya akan update Dia, Mr Right! sekali dalam seminggu je ataupun bergantung pada keadaan sebab kalau post setiap hari, nanti bila dah nak stop.. kesian korang nak tunggu lama kan? So kiranya tak bolehlah nak update setiap hari. Thank you for your support ♥

I'm going somewhere :)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua! :) Mula-mula sekali saya nak ucapkan terima kasih sebab sudi singgah kat blog ni :) Dan terima kasih jugak sebab baca Bertemu Cintaku versi baru walaupun ada 5 bab je =.=" Sorry! Saya sibuk sikit akhir-akhir ni sebab nak urus banyak benda pasal nak sambung belajar nanti :)

Oh ye, lupa nak cakap. Hari Isnin ni saya dah pergi study balik setelah dekat 5 bulan duk rehat kat rumah. Jadi memang jarang sangat boleh update blog. Sorry ye...

Doakan saya ye kat sana nanti :) Thanks for everything. Thanks sebab komen, thanks sebab like, thanks sebab baca cerita saya yang tak seberapa ni :) Thank you so much!

Much love, Moon ♥

No comments: