Pengumuman!

Assalamualaikum semua. Saya hanya akan update Dia, Mr Right! sekali dalam seminggu je ataupun bergantung pada keadaan sebab kalau post setiap hari, nanti bila dah nak stop.. kesian korang nak tunggu lama kan? So kiranya tak bolehlah nak update setiap hari. Thank you for your support ♥

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua! :) Apa khabar semua? Lama tak cakap-cakap kat sini. Kat Prince Charming pun dah jarang. Sorry sesangat ye.. agak busy akhir-akhir ni sebab banyak kerja nak kena buat. Assignment dah berlambak-lambak sampaikan rasa penat nak tengok. Serius penat gilerrr! Semalam saya berjaya siapkan assignment yang pertama! Yeayyy! *Senyum lebar. Hehehee. Alhamdulillah siap jugak akhirnya tapi lepas ni banyak lagi yang kena buat. *TIDAKKKK!

Okey, dah habis mengarut. Untuk menjawab semua pertanyaan pasal BC, saya takde jawapan utuk pertanyaan korang semua. Saya tengah menyiapkan BC tapi pasal publish ke versi cetak atau tak tu, saya takde jawapannya lagi. Sekarang ni pun baru 224 pages. Sikit je kan? :( Maaf sebab lambat sangat menaip. Nak taip lelaju tapi asyik tekan backspace sebab tak suka dengan ayat tu. Sorry again... Oh ye, ada soalan nak tanya korang semua! :D Citer BC ni nak buat banyak masa zaman sekolah ataupun masa lepas habis sekolah? Tolong jawab ye soalan saya ni. Saya perlukan pandangan anda :D Thanks in advanced! ;)

Dan... dah baca cerpen terbaru saya? Yang Baju Nikah Aidilfitri tu? Kalau dah, thanks ye. Harap korang enjoy baca cerpen saya yang paling pendek tu. Dan yeah, bagi saya cinta selepas kahwin memang lebih manis. Tak gitu? Hikhik...  *aku membebel pasal apa ntah.


Thanks sebab sudi singgah blog-blog saya. :) Love you! Assalamualaikum...

No comments: